dimecres, 8 de desembre del 2010

Les magdalenes de la Bàrbara!


 Gràcies a la meva amiga Bàrbara, de Casa Aliaga , he aconseguit fer unes magdalenes com les dels forns! Hauré de fer-li un blog per dedicar-li "the barbara's obsession" perquè no para de donar-me receptes impressionants i molt bons consells.
Des d'aquí li dedico aquestes magdalenes (ella ja se'n va menjar tres).

Ah! us passo la recepta:

Ingredients:
-100 g de mantega fosa
-100 g de sucre
-100 g de farina
-3 ous
-1 culleradeta de llevat químic (Royal vaja)
-i l'esència que vulgueu (jo li vaig posar ratlladura de llimona i una mica d'esència de vainilla).

També podeu posar-li trossos de poma.

Preparació:
Barregeu bé tots els ingredients fins que quedi una massa fina i sense grumolls.
Ompliu els motlles de magdalenes, atenció!, només fins la meitat i espolvoregeu per sobre sucre, o canyella, o virutes de xocolata (jo opto per la recepta tradicional amb sucre, que deixa la capa cruixent), i coeu-los a 200º-220º aproximadament uns 15-20 minuts. El temps de cocció dependrà dels motlles per magdalenes que hagueu escollit. Si són més grans (mega-magdalenes) necessitareu més temps.
Bàsicament quan veieu que ja han pujat (alerta, no obriu el forn abans o no us pujaràn) i que han agafat un color daurat ja les podeu retirar.

Espero que les proveu de fer! no tinc paraules (i no sé quantes vegades les he fet ja...).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada